- اخبار

ترامپ چهره واقعی آمریکا را معرفی کرد/ دین مهم‌ترین رقیب نظام سلطه است

 

 

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور صبح امروز در اجلاسیه شهدای دانشجو خراسان جنوبی اظهار کرد: برگزاری کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی که زمینهای برای حضور من در این جلسه شد باعث افتخار است.

وی افزود: قبل از پرداختن به مفهوم شهادت لازم است به اتفاق بزرگی که در کشور، منطقه و جهان که به طبع انقلاب اسلامی رخ داد، توجه کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: از ظهور جمهوری غربی و لیبرال دموکراتیک و شکل‌گیری نظام استعمار و پس از آن به صورت بین‌المللی و کنترل‌کننده دنیا، جریان تسلط تفکر غربی و اشراف و حاکمیت غربی در دنیا تسلط پیدا کرد.

رستمی افزود: لازمه تسلط این جریان حذف جریان‌های رقیب بود که دین مهم‌ترین رقیب به شمار می‌رفت.

وی اظهار کرد: جریانی که کشورها را از نظر سیاسی و اقتصادی وابسته می‌کرد به دلیل این است که این جریان بتواند بر آن کشورها تسلط پیدا کند و دین را حذف کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان این‌که تمام تلاش دشمن برای حذف دین است گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی رحمه‌الله‌علیه به وجود آمد و بساط نظام شاهنشاهی را از بین برد.

رستمی با بیان این‌که نظام شاهنشاهی به سد محکمی به نام اسلام سیاسی و اجتماعی برخورد کرد و متوقف شد افزود: بسیاری از وقایع تاریخ و اتفاقاتی که برای کشور افتاده، به جوانان منتقل نشده است که لازم است جوانان، بسیاری از وقایع تاریخی کشور را بدانند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا و سخنانش، زمینه‌ای برای شناخت چهره آمریکا است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: ترامپ چهره حقیقی آمریکا را بارها معرفی کرده است. به کشورهای عربی گفته اگر ما نباشیم شما دو هفته دوام نخواهید داشت. این‌ها همه نشان‌دهنده چهره آمریکا است.

رستمی افزود: ترامپ به عربستان گفته اگر ما (آمریکا) نباشیم ایران شما را دو هفته ای می‌بلعد. عربستانی که همیشه از آمریکا سلاح می‌خرد و وابسته است را این‌گونه تحقیر می‌کند.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شواری عالی انقلاب فرهنگی فرمودند “تحریم‌هایی که ما الان با آن مواجه‌ایم تاکنون هیچ کشوری این‌گونه تحریم نبوده و تحریم‌ها بعد از این سخت‌تر نخواهد بود”

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: آمریکا اعلام کرده تحریم‌ها را از آبان آغاز خواهد کرد در صورتی که هم‌اکنون شرایط از تحریم کمتر نیست.

رستمی افوزد: در این شرایط که تحریم هستیم، دشمن می‌گوید ما آرزو داریم ایران ۴۰ سالگی انقلاب خود را نبیند.

وی اظهار کرد: ادبیات دشمن به‌گونه‌ای است که در دشمنی چیزی کم ندارد و از طرف دیگر به ناتوانی خودش هم اعتراف می‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: حس فداکاری برای دین و گذشتن از جان برای اعتلای کلمه خدا و این‌که باور داریم که دین همه چیز و نجات‌دهنده است، برای ما ارزش داشته و دشمن می‌خواهد باور قلبی ما به دین و اسلام را بگیرد.

رستمی افزود: دشمن می‌خواهد تلاش را از جوانان بگیرد اما فرهنگ شهادت‌طلبی ما باطل‌السحر است و همه نقشه‌های دشمن را نابود می‌کند.

وی اظهار کرد: جوانان ما با جانفشانی خود جواب دشمن را می‌دهند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: دانشگاه‌های بیرجند از ۶۰۰ دانشجویی که در زمان دفاع مقدس داشتند، ۱۲۰ دانشجو را به جبهه اعزام کردند و این یعنی این‌که با فرهنگ شهادت آشنا و روبرو هستیم در صورتی‌که جبهه غربی می‌گوید هر کس نسبت به خود مسئول است و به کسی کار ندارد.

رستمی تصریح کرد: دین اسلام، انسان را به سطحی می‌رساند که نسبت به همه مردم مسئول هستیم و باید برای دفاع از وطن و کشور خود تلاش کنیم.

وی افزود: تا زمانی‌که مشعل دین فروزان است، ایران بیمه است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: تا زمانی‌که این جلسات و عشق به شهادت در جامعه باشد، این کشور بیمه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *